11 Ekim 2013 Cuma

DANİELA'NIN LALALOOPSY TEMALI 4 YAŞ PARTİSİ 1.GÜN

Andrea beni ilk aradığında İngilizce konuşan ve derdin bana anlatan ve kendisini anlayan birini bulduğu için mutlu olan bir kadındı benim için. Daha sonra kendisinin ünlü ve Türkiye'de oldukça sevilen Kayseri Erciyesspor'lu futbolcu Azofeifa'nın eşi olduğunu ve kızı Daniela'nın 4. Yaş günü partisi için benimle çalışmak istediğini söyledi. Ve partinin detaylarını konuştuk. Ben ingilizce konulmayı çok özlediğimden ve tema için seçilen karakterin renkliliğinden oldukça etkilendiğim için çok heyecan duydum. Açıkçası  o zamana kadar Lalaloopsy denilen rengarenk karakteri hiç duymamıştım. Google'ladıktan sonra daha da bir mutlu oldum çünkü canlı renklerde çalışmayı her zaman çok sevdim. 
Bir pasta siparişi sadece pasta siparişi değildir. Doğumgününü en önemli elemanı pastadır, en önemli olay da mum üflemektir. Eğer pasta kötüyse hem göze, hem de damağa hitap etmiyorsa o doğumgünün diğer herşeyi çok iyi olsun hiç bir önemi yoktur. Ve işte böyle iyi işler çıkarabilmek için karşı tarafla iyi bir bağ kurmak gerek arada. Ben Andrea ile böyle hissettim. Beğendiğimiz şeyler hep ortak oldu, bazen o benden önce düşündü bazen de ben ondan önce ve ortaya bu güzel party çıktı. 
Ilk gün pastanın son rötuşlarından itibaren başlıyoruz.

When Andrea was first contacted with me, she was way to happy to found someone who understood herself in Kayseri. And Also I felt good cause I realy missed to speak English. For the both of us it seems good.
 Then she said she needs A birthday cake for her lovely daughter Daniela who is turning 4 years old. And the thing is her parents came from Costa Rica and she also needs two cakes with lalaloopsy theme. She said, she was A wife of Famous soccer player Azofeifa. 
And I was so excited. Because, first of all, for  along time, I found someone who I can speak English and the second thing was; the theme of the party was very bright and colorful. 
And, I love colors. 
But the thing was I've never heard this caracters in my life before. After googled and found tons of graphics and lots of beatiful pictures I loved it alotttt. It would be agreat party..
After speaking and written then she wanted me to cover two partys.
I found that Andrea has got A very nice personality and we had A very good connection than of course we had A very good job. You can see from the pictures of it.

I'm very pleased to meet this lovely lady and beatiful kids just before Lost my hope to find A beatiful friends in Kayseri. Now I know I have A good friend and this makes me very happy.
Thanks God..

Haydi bakalım:





Güzel Hazal en son kek board'u temizliyor..


Ve pixy powder' da atılınca daha güzel ışıldıyor pastamız..



Doğumgünü banner'ımız hazır..

Kurabiye de ana renk mor..

Isim etiketleri..

Ve partinin genel elemanları hazır..


Bu da hazırlanmış hali..


Sweet Daniela.




Playhouse kids..




Ve kahveyi hak ettik :)


1 yorum:

  1. hepsi harika olmus kizim ellerine saglik, basarilarinin devamini diliyorum

    YanıtlaSil