15 Ağustos 2013 Perşembe

FIRFIRLI 2 KATLI 1 YAŞ PASTASI YAPIM AŞAMALARI..

Merhaba,

Bayramda teslim ettiğim 2 katlı 1 yaş pastasını yaparken fotoğrafladım. Sizlerle bu fotoğrafları paylaşmak istiyorum.
Pasta 2 katlı olduğu için alt katı 26 cm, üst katı da 17.5 cm'lik kalıplarda pişirdim. Her bir katı 3 eşit parçaya böldüm. Ve arasına kakolu krema ve çikolatalı fıstık ile doldurdum.



 Ganaj neredeyse hazır..


Her iki pastayı da bitter çikolatalı ganaj ile sıvadım.
Ve gece şeker hamuru ile kaplamak için buzdolabında dinlenmeye bıraktım.

Sırasıyla, önce alt katı tamamen kapladım. Pembe yan bandı ekledim. Ve üstünün fırfırlarını ekledim.

Daha sonra üst kat da aynı işlemleri yaptım.


Üst katı sağlamlaştırmak için ben çöp şiş kullandım. Alta kata ortaya bir adet, etrafına 3 adet olmak üzere 4 tane çöp şişi alt kata batırdım ve keke sıfır olucak şekilde ucundan kestim. Önemli olan üstün dengeli bir şekilde durup içeri çökmemesi. Çünkü üstteki kek neredeyse 1.5 kg civarında.
Güzelce oturttuk keki sağ salim :))

En üste de daha önceden hazırladığımız  Prenses tacımızı oturttuk.




Ve pastamız tesleim için hazır.

Bitiş saati: Gece saat 02:30 uğraştığıma değdi!!

Hayırlı yaşlar dilerim sevgili NERİS..

Sevgiler.

Banu GÜL
Tatlı Doğa Pasta Kayseri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder