19 Eylül 2013 Perşembe

Amerikan Kültür Derneği Kreş'inin pastası..

Merhaba,

Bugün çok tatlı 2 hanımla tanıştım. Günümü doldurdular enerjileriyle ve kendimi o yüzden daha da iyi hissediyorum. İnsanın hayatına güzel insanların girmesiyle hayatı bir anda değişiveriyor. Henüz anlayamadık ama yakında etkilerini hissedeceğiz -meşhur kelebek etkisi misali-  :))

Çevremde bana benzeyen ve benim gibi düşünen insanlar olduğunu bilmek gerçekten çok rahatlatıcı.

Hanımlar bana bugün gerçekten çok iyi geldiniz. Gerisi önemli değil ve ben biliyorum ki artık sadece bir kahve içmeye geldim diyebileceğim 2 tatlı kadın var hayatımda..

Onlar için hazırladığım pasta, cupcake ve kurabiyelere gerçekten epey özendim ancak sakınılan göze çöp batarmış. Yolda ani bir frenle pastam şahlandı ve elimle yerine oturtmak zorunda kaldım. Nazarlık diye kendimi teskin ediyorum.

Umarım hazırladıklarımı beğenmişlerdir. Onun dışında ben çok iyi vakit geçirdim ve zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. Ve uzun zamandır böyle iyi bir gün geçirmemiştim.

Teşekkürler hanımlar..

Sevgiyle kalın..





Dantel bordürler ortaya çıkıyor yavaş yavaş..

şu dantelin güzelliğine bir bakın..
 

Ve işte kiraz çiçeği ile danteller birleşince böyle bir şey ortaya çıktı..


Finallee...Pastamız hazır..



Ani bir stop ve pastamın şahlanması.. :( ben nazar diyorum..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder